June 2011

Design # 3

30. june 2011 at 16:52 | Miška |  Site & Info
Takže je tu Sebiho narodeninový design,ako som sľúbila.Predošlí tu bol len veľmi krátko od 16.6.2011 do dnes (30.6.2011),možno sa k nemu ešte do konca roku vrátim.Tak ako sa vám páči nový design??
Mne osobne sa veľmi páči a hodlám ho tu nechať tak do konca augusta (srpna),kedy bude mať Mark narodeniny.Akú farbu by ste chceli na design s Markom??Mne už dochádza fantázia,tak neviem.
Za farbu na nový design môžete hlasovať v ankete pod článkom.

Ecclestone radí Vettela absolútne hore

30. june 2011 at 16:12 | Miška |  Sebastian Vettel
Bernie Ecclestone je známym fanúšikom Sebastiana Vettela, ktorého už viackrát prirovnal k najväčším velikánom tohto športu. Hovorí, že má na to, aby prekonal aj rekordy Michaela Schumachera. "Sebastian je teraz v pozícii, v akej bol Michael. Je najlepší a preto je taký dominantný," uviedol Ecclestone v dvojrozhovore s Vettelom pre Sport Bild.
Osemdesiatročný Brit si Vettelove triumfy veľmi cení. Zatiaľ ich má na svojom konte šestnásť, čo je oproti Schumacherovmu počtu 91 zanedbateľné, ale vybojoval ich v ťažkých časoch.
"Konkurencia, ktorú má dnes Sebastian, je podstatne väčšia ako tá, s ktorou bojoval Michael," pokračoval Ecclestone. "Štartové pole je výrazne vyrovnanejšie a preto sú Sebove víťazstvá ešte omnoho cennejšie."
Ecclestone naznačil aj to, že Red Bull by mohol nadviazať na niekdajšie úspechy Ferrari. Vettel vyhral šesť z ôsmich doterajších pretekov ročníka a dominuje. "Podľa mňa je to pre diváka aj tak zaujímavé, veď teraz chce každý vedieť, kto má na to, aby zdolal latku stanovenú Sebastianom Vettelom. Je to súčasť napätia každých pretekov."

Seb in New York and European GP 2011

30. june 2011 at 7:01 | Miška |  Videos
Sebastian bol po VC Kanady v New Yorku,kde si pozrel Manhattan a zúčastnil sa vysielania v rádiu.Fotky Seba z New Yorku si môžete pozrieť TU!


Red Bull a Renault by mali predĺžiť zmluvu

30. june 2011 at 6:45 | Miška |  Red Bull Racing


Všetko sa schyľuje k tomu, že Red Bull Racing predĺži svoje motorové partnerstvo s Renaultom. Už pred minulotýždňovou zmenou a prechodom na 1,6-litrové turbá s V6 od roku 2014 sa o tom hovorilo a teraz to potvrdili aj zástupcovia Red Bullu.
"Pokúšame sa o asociáciu s veľkým výrobcom," povedal majiteľ Red Bullu Dietrich Mateschitz, ktorého slová priniesol Autosport. "Renault ostáva našou prvou voľbou pre roky 2013 a ďalej."
K téme sa vyjadril aj poradca Red Bullu pre motošport Helmut Marko: "Rozhovory s Renaultom týkajúce sa sezóny 2013 a ďalších rokov veľmi dobre napredovali, ale očakávali sme 1,6-litrové radové štvorvalce s turbom."
"Predĺženie spolupráce bolo na spadnutie, ale prišla nová situácia," reagoval Rakúšan. "Vzhľadom na V6 turbo od roku 2014 sme už od Renaultu obdržali pozitívne signály, ale ešte si potrebujeme prediskutovať detaily novej situácie."
Pred niekoľkými týždňami či mesiacmi sa uvažovalo aj o tom, že Red Bull by si mohol vyrábať vlastný motor. Potencionálnym partnerom v tomto smere mohla byť rakúska spoločnosť AVL.

Red Bull vyčíslil stratu po úprave fúkaných difúzorov

29. june 2011 at 13:51 | Miška |  Red Bull Racing


Od Veľkej ceny Veľkej Británie príde k úprave pravidiel týkajúcich sa výfukových difúzorov. Ak pilot nebude šliapať na plyn, tak výfuk nebude môcť produkovať také množstvo plynov, ako pri plnom výkone. Hovorí sa o obmedzení na desať percent, pričom taký Renault má byť momentálne na hranici 95 percent plného stavu.
Nad situáciou sa zamyslel poradca Red Bullu pre motošport Helmut Marko, ktorý očakáva približne polsekundové spomalenie svojho tímu. "Očakávame, že bez súčasného fúkaného difúzora stratíme približne pol sekundy na kolo," povedal Marko, ktorého slová cituje Autosport.
"Pripravujeme sa na to, aby sme to vyrovnali pomocou nastavenia a aerodynamických opatrení. Sme optimisti a veríme, že si udržíme našu výkonnostnú úroveň," pokračoval Rakúšan.
Helmut Marko netají, že ho sklamal postoj FIA zakázať niečo uprostred sezóny: "Chápali by sme ak by to prišlo na konci sezóny, ako mnoho ďalších technických vecí. Ale spraviť to uprostred ročníka je trochu zvláštne a nie celkom pochopiteľné."

V čom tkvie tajomstvo dominancie Vettela a Red Bullu?

29. june 2011 at 13:49 | Miška |  Red Bull Racing
Sebastian Vettel je jasným kráľom doterajšieho priebehu sezóny. Štyri kolá pred koncom VC Číny ho predstihol Lewis Hamilton a v poslednom kole VC Kanady Jenson Button - inak to bolo len o nemeckom jazdcovi. Na svojom konte má už šesť víťazstiev, dve druhé miesta a obrovský 77-bodový náskok pred dvojicou najbližších prenasledovateľov.
"Všetko vyzerá bezproblémovo, ale predsa len je to motošport," zamyslel sa v rozhovore pre ServusTV bývalý formulový pilot a nemecký odborník Christian Danner. "Stať sa môže ešte všetko. Úlohou Christiana Hornera (šéfa Red Bullu Racing - pozn. red.) je to, aby všetkých udržal bdelých a bezchybných, čo určite nie je také jednoduché."
Horner s týmto tvrdením súhlasil. "Nič nemôžeme považovať za samozrejmé a potrebujeme vyhrávať všetky preteky," reagoval Brit. "To, čo vidíte na trati, nie je ani len desať percent celkového tímového výkonu. V súlade musia byť všetky interné oddelenia a potom sa to ukáže aj na pretekárskom okruhu."
Receptom na totálnu perfekciu sú podľa Hornera vysoké nároky: "Nechceme len úspech, ale chceme dominovať. A zatiaľ sa nám to darí." Danner si myslí, že Red Bull vďačí za svoju silu tvrdej a dokonalej analytickej práci. "Už dlhšie majú najrýchlejšie auto," skonštatoval. "V minulosti sa objavili problémy s kvalitou, registrovali sme aj rivalitu medzi pilotmi či chyby v boxoch, alebo pri stratégii. Pred troma rokmi to ešte nebolo perfektné. Naďalej však na tom pracovali a je to vidieť."

Horner: Hamiltonovi modrá nesvedčí

29. june 2011 at 13:47 | Miška |  Red Bull Racing

Mark Webber v priebehu minulej sezóny vystrčil zúbky, ale v tomto roku sa mu nedarí. Na kolegu Sebastiana Vettela nestačí a zaostáva už o 77 bodov. Vyrovnane bojuje s pilotmi McLarenu a Ferrari, ale Vettel je o triedu vpredu.
"Nie prvýkrát tu máme situáciu, že jeden tím dominuje," povedal bývalý pilot Johnny Herbert pre The National. "Ak ale vyhráva len jeden pilot, ktorý pravidelne zdoláva svojho kolegu, príde problém - a v tomto roku sa deje presne toto, Vettel zdolal Webbera vo všetkých pretekoch. V minulom roku boli väčšinou na jednej úrovni a v tíme sa to staralo o konflikty. Tentoraz sa táto agresivita celkom vytratila."
Predstavitelia Red Bullu viackrát opakovali, že v tíme chcú mať dvoch najlepších pilotov. Webber ale momentálne určite nie je druhým najrýchlejším jazdcom súčasnej efjednotky, tam by sme mohli zaradiť Fernanda Alonsa alebo Lewisa Hamiltona. A práve Hamilton sa v Montreale objavil v priestoroch Red Bullu a na chvíľu sa pozhováral so šéfom tímu Christianom Hornerom. O čom ale hovorili, to nevieme.

Mark na zápase Wimbledonu

29. june 2011 at 13:44 | Miška |  Photos
Mark sa v pondelok (27.Júna) so svojou priateľkou Ann zúčastnil na Wimbledonovom zápase medzi Andym Murraym a Richardom Gasquetom.Zápas vyhral Murray 7:6 , 6:3 , 6:2.




Newey kritizuje Audi

29. june 2011 at 7:20 | Miška |  Red Bull Racing
Svetová motoristická rada FIA už dvakrát potvrdila, že od roku 2013 budú monoposty kráľovskej motoristickej triedy poháňať 1,6-litrové radové štvorvalce s turbom. Tie mali nahradiť súčasné motory V8, ale napokon sa tak pravdepodobne nestane. Voči zmene narástol odpor a dnes sa už hovorí len o prechode na motory V6.
Adrian Newey si o celej kauze myslí svoje a obviňuje nemeckú automobilku Audi.
Vraj práve tá lobovala za motory R4. "Povedali, že ak budeme jazdiť so štvorvalcovým turbom, tak prídu do športu," uviedol dizajnér Red Bullu Racing pre BBC. "Tak sme sa na tom dohodli, chceli sme získať Audi. Následne sa ale rozhodli, že nič z toho. Takže skutočne veľká vďaka! A ostali sme tu so štvorvalcami s turbom..."

Audi v priebehu februára oznámilo, že o F1 vlastne vôbec nemá záujem. "Nie je to nič pre nás," povedal člen technického vedenia Ulrich Hackenberg pre Reuters. "Určite sa nájde niekto, kto si to želá, ale my to nemáme v pláne."

"Vyzerá to tak, že nové motorové pravidlá pre rok 2013 nepritiahnu žiadneho automobilového výrobcu," skonštatoval ešte v marci šéf McLarenu Martin Whitmarsh pre magazín Motor Sport. "Tým pádom nesplnili jeden zo svojich najdôležitejších cieľov."


Seb Finger GP Europa 2011

29. june 2011 at 7:16 | Miška |  Videos


Your Daily and Best Slovak Source about Sebastian Vettel
© sebastian-vettel.er.cz / red-bull-racing.blog.cz | Sebastian Vettel Fan Site | © 2011 - 2015, All Rights Reserved | Home | Article archive