February 2011

Mark Webber dancing

28. february 2011 at 19:42 | Miška |  Videos


Sebastian visited Rankweil

28. february 2011 at 18:46 | Miška |  Photos
Sebastian sa 28.1.2011 zúčastnil na akcii v Rankweile.

Red Bull s motormi Infiniti

28. february 2011 at 18:29 | Miška |  Red Bull Racing

Štyri roky sme poznali spojenie Red Bull Renault, ktoré znamenalo, že stajňa Red Bull využívala motory Renault. V roku 2011 to však bude iné. Stroj RB7 síce bude mať vo svojich útrobách motor RS27, ale ten už ponesie názov Infiniti. Svoje meno mu prepožičala luxusná značka japonského výrobcu automobilov Nissan.
Myšlienka dávať motorom iné mená nie je v Renaulte ničím novým. V roku 1998 niesli motory v tíme Williams označenie Mecachrome, o rok neskôr zasa Supertec, Benetton mal svoje pohonné agregáty označené ako Playlife.
BBC informuje o tom, že tím Red Bull Racing si vďaka značke Infiniti prilepší o osem miliónov eur - a to je veľmi slušná suma. V podstate to znamená, že stajňa dostane pohonné agregáty celkom zadarmo.
Red Bull bol doposiaľ jediným z top-tímov, ktorí musel platiť za dodávku motorov. Ostatní si pohonné agregáty vyrábajú sami a Mercedes tie svoje dodáva McLarenu v rámci sponzorského partnerstva.

Sebastian meets Hans Herrmann

28. february 2011 at 18:27 | Miška |  Photos


Z testovacích časov nič nevyčítame

28. february 2011 at 16:38 | Miška |  Mark Webber

V predsezónnom období sme všetci zvedaví na to, ako vyzerá aktuálny pomer síl. Študujeme časy dosahované počas testov, dĺžky jednotlivých stintov, porovnávame sady pneumatík, ale napokon aj tak nevieme skoro nič. Netušíme kto mal pri jazde aké množstvo paliva, kto sa čomu venoval. Zaujímavá bude hlavne spolupráca monopostov s pneumatikami Pirelli, medzi najtvrdšími a najmäkšími sadami je v priebehu jedného kola až trojsekundový rozdiel.
"Je pravdepodobné, že táto zima je najťažšie interpretovateľná v celej histórii," uviedol Mark Webber pre ´James Allen on F1´. "Vždy sme mali ťažké zimy s novými pravidlami, ale teraz je to pri rozdielnych množstvách paliva veľmi ťažké. Môžeme jazdiť s veľmi vysokým množstvom, s poloprázdnou nádržou, ale aj s celkom prázdnou. Na dosahované časy to má enormný vplyv."
Pretekové dotankovávanie je zakázané už od minulého roku a autá preto môžu jazdiť s 10, ale aj so 150 kilogramami paliva. V minulosti to bolo do 50 kilogramov, takže to nespôsobovalo až taký veľký časový rozdiel.

Sebastian visit to Walz Hardcore Cycles

27. february 2011 at 19:13 | Miška |  Photos


Sebastian Vettel:interview

27. february 2011 at 18:00 | Miška |  Videos

Sebastian-Barcelona Tests

27. february 2011 at 17:40 | Miška |  Photos


Haug: Vettelovi sme nedávali ponuku

27. february 2011 at 17:12 | Miška |  Sebastian Vettel

Sebastian Vettel je už dlhšie považovaný za jedného z najlepších pilotov v štartovom poli F1. Aj preto sa jeho meno spomína v súvislosti s možným prestupom do iného tímu. Poradca Red Bullu pre motošport Helmut Marko to už viackrát odmietol a jazdca sa nechce vzdať.
"Aj keď vedia, že ho máme zazmluvneného, ľudia z Mercedesu po ňom poriadne idú," prezradil Marko v rozhovore pre Kleinen Zeitung.
Športový šéf Mercedesu Norbert Haug ale vidí veci celkom inak. "Majstrovi sveta Sebastianovi Vettelovi sme nedávali žiadnu ponuku," reagoval Nemec pre ´dpa´. "V podobe Michaela Schumachera a Nica Rosberga máme presne tých pilotov, ktorých chceme."
"To, že so Sebastianom mám dobrý vzťah, nie je žiadnym tajomstvom. Ale od toho si odvádzať snahu o jeho získanie je absolútne nesprávne. Sebastian Vettel chce ísť rovnako ako ostatní špičkoví piloti tam, kde bude mať najlepšie auto, najlepší tím a aj najlepšie šance na titul," dodal Norbert Haug.


Your Daily and Best Slovak Source about Sebastian Vettel
© sebastian-vettel.er.cz / red-bull-racing.blog.cz | Sebastian Vettel Fan Site | © 2011 - 2015, All Rights Reserved | Home | Article archive